Orkar inte!

Nää, jag orkar faktiskt inte dra mig till gymmet nu! Känns som att jag har gått runt halva Uddevalla för att få tag på ett grönt kuvert för att skicka iväg eran tandkräm (ni som vunnit). Men nu är dom ivägskickade i alla fall och promenaden slutade på 7,1km. Så det var inte så farligt som det låter egentligen. Men det blev en härlig promenad även om vädret inte var det bästa. Det blåste och var kallt, men nu har jag en hund som blev oerhört trött och slocknade efter lite mat och vatten. Själv sitter jag och glufsar i mig ett päron - mums! Nää, nu tänker jag sitta här och bara vara för en gångs skull!



Edit: Jag sticker iväg och tränar ikväll istället! Body pump! YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0