Promenerat!

Blev ingen jättelång promenad idag. Bara på dryga 2km och det tog ungefär 23 minuter. Men vi gick i rask takt så det var skönt ändå. Jag har nämligen hittat en app till iPhonen som mäter destination och tid - ganska bra faktiskt! Så kom jag på idag att jag skulle testa den fastän det var flera veckor sedan jag laddade hem den, haha! Bra där! Men den mätte alltså 2km och på 23 minuter och det var ganska lagom för idag. Ska försöka komma ihåg att starta den varje gång vi går långpromenader. Är faktiskt rätt roligt att se hur långt man faktiskt går.

Ska även bli spännande att väga mig på måndag, för nu är jag verkligen påväg neråt igen och står inte stilla på stadiga 68kg. Känns bra i hela kroppen ska jag tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0