God förmiddag!

Då var Tindra tillbaka till sitt efterlängtade dagis. Dock var hon lite blyg när vi kom dit och ville bara kramas med mig, hehe. Men det gick snabbt över och hon sprang in och lekte. Fick även en tid för Mollys inskolning. Den 7 februari klockan 10 ska vi vara där. Om jag nu inte får jobb för då var det bara ringa dit så kunde jag få inskolningen tidigare.

Efter dagis tog jag och Troja en promenad. Det var härligt men halkigt som tusan! Det har fryst på endel under natten så nu är det isgata igen. Men vi ska dock ut på en längre promenad om en stund. Tänkte att vi skulle gå vid 11.30 så att vi hinner vara ute en stund innan vi måste gå mot bvc. Ska bli kul att se hur mycket Molly väger nu och själklart hur lång hon är. Tror att det var sprutdags med tyvärr. Stackarn brukar bli så dålig efter sprutorna så hon lär väl gnälla resten av kvällen. Tycker så synd om henne..

Nää, nu ska jag njuta av lugnet lite och sätta mig och kolla lite jobb. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0