Hallåj!

Nu har jag och Tindra hunnit vara och pröva på denna familjegympa på friskis. Och det var faktiskt riktigt skoj! Tindra älskade det och sprang runt som en galning och försökte hänga med i alla rörelser. Och visst klarade hon det väldigt bra för att bara vara 2 år! Så detta kommer vi fortsätta med. Kommer betala medlemskort och träningsavgiften för det när vi åker dit nästa gång. Någon som känner sig sugen på att åka med? Det är bara hojta till i så fall!

Nu har jag äntligen lyckats få Molly till att somna om! Efter lite hostmedicin och nässpray och upphöjning av sängen tror jag äntligen att hon lyckades somna. Jesper ligger inne i våran säng med Tindra och dom sover garanterat bägge två! Så nu är jag ensam vaken och kan faktiskt tycka att det är rätt skönt..! Tystnaden man får tar man vara på, hehe! Fast tydligen sover inte Jesper..än i alla fall..för han skickade just ett sms från sovrummet att Tindra SNART sover, hehe. Men 99 gånger av 100 så somnar han också där inne.

Nu får vi väl se vad resten av dagen har att erbjuda. Förmodligen blir det ganska lugnt då det verkar vara Mollys tur att bli sjuk igen.. Vet dock inte om hon har någon feber då jag fortfarande inte hittar termometern men jaa, vi får se. Hon kan knappt sova för att hon är så snorig och hostar!

Jag är såååå sugen på att göra nått med mitt hår! Men jag vet inte vad.. För jag vill spara ut det till långt men samtidigt vill jag göra någon rolig frisyr.. Kanske bara skulle byta färg på det till att börja med..sen får vi väl se om jag gör nått mer helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Gud vad hurtiga ni är! Lag och gammelmormor har varit en sväng till stan men det är -30 så det var kallt som f-n. Men jag har varit så sugen på en flanell pyjamas och helst nu när jag ska flytta och kan mysa i soffan på kvällarna. Hittade en på cubus för 150 kr ordinarie pris 299:- sedan köpte jag en kabel till datorn då vi får bredband i lägenheten och det är ju inräknat i hyra så det blir bra. Så Molly är inte kry ännu? Stackars liten.... Så Tindra gillade gympingen? ja det kan jag allt tro. Hoppas att du kommer hem på klass träffen du kan ju gärna ta flickorna med dej och ni får ju självklart att ni bor hos mej och jag är ju barnvakt. I allafall så kan du säga Jesper att jag köpt en stek gryta på claes olssons så nu får han stek när han vill. du kan ju försöka mutan han.. nä nu ska jag ge mej..



Många kramar till er alla!!

2011-01-15 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0