Mamma vs. nappen(Tindra) 1-0

Idag fick jag världens chans och jag tog den! Tindra hade bitit sönder ännu en napp, men denna gången var hålet så stort att jag fick in mitt lillfinger! Så nu sa jag åt henne att vi har inga fler nappar, du är så stor nu så du kan sluta med nappen, nu slänger vi den - och det gjorde jag. Precis innan hon somnade blev hon lite ledsen, p.g.a trötthet(!), och bad då om en ny napp. Men jag stod på mig och sa att vi har inga fler nappar, som är slut nu. Då pekade hon mot dörren och sa att däär borta finns det napp. Men jag sa att vi hade skickat alla nappar till tomten. Detta köpte hon och lade sig till rätta efter lite tröst. Och efter det har hon inte varit uppe en enda gång och jag misstänker att hon sover! Vågar inte smyga in och titta ännu dock.. Men det ska bli spännande att se hur denna natten blir. Och jag, jag ska gå ett varv runt lägenheten och rensa nappar! Ska kolla under soffan, i leksakslådan, under tv-bänken..jaa överallt! Här ska inga nappar ligga framme så att hon frestas att ta en.. DUKTIG FLICKA!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj så duktig mormors lilla tjej är. Säg åt henne att mormor tycker hon e så duktig och att det kanske kommer en liten sak på posten bara därför. Idag ska vi tömman alla mina saker i Norrfjärden, ska bli sååå skönt, då har jag allt utom Jennifers saker på olats men jag har bett henne börja packa så.. Nå ja nu väntar vi bara på besök från västkusten (Hoppas kan man väll) Steken ligger i frysen, jag har märkt den "JESPERS"

Kram på er och krya på er// Mamma

2011-01-13 @ 04:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0