Nu kanske jag ångrade mig..

Jaa, jag tänkte ju inte på en grej, och det är ju att Trojas uppfödare och ägare gärna läser och följer med hur det går för Troja. Då kanske det är dumt att lösenordsskydda den och göra det krångligt för alla andra, haha! Jag är nog inte så bra på detta.. Så jag kanske struntar i det i alla fall och får börja om att stämpla bilderna istället. Ja, det är nog dumt att göra annat kanske. Haha! Sorry för allt velande hela tiden! Jag som trodde att jag tänkt igenom detta ordentligt, det hade jag uppenbarligen inte!

Kommentarer
Postat av: Eva

Det är helt ok att vara velig. Det får dig att tänka några varv extra och verkligen får dig till att ta det beslut som blir bäst.

2011-01-29 @ 12:10:17
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0