Blir inte klok!

Jag ska nog aldrig bli webdesigner. För det där med koder och mallar blir jag fan inte klok på! Ja, jag har ju berättat att jag håller på med en ny design till bloggen och igår höll jag på att rycka mitt hår. Kan också bero på att jag var aptrött och hade huvudvärk redan innan jag började, var nog ingen bra kombo direkt. Men jag ska fortsätta sen, när jag har tid. Har ju en hel del annat på agendan idag så att säga. Men först ska barnen till dagis vid 9-tiden och själv blir det en promenad med Troja. Får nog gå ner till skogslyckan och köpa lite bröd.

Fint väder har vi idag i alla fall. Men det blåser lite tyvärr. Men det har varit plusgrader hela natten och det är ju ett tecken på vår, eller hur? Underbart! Enligt klart.se så ska vi få upp till 10 plusgrader idag, kan ju bara hoppas att det stämmer.

Fy..hade verkligen behövt en energidryck nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0