Full fräs!

Oj, jag har inte ens gjort ett enda inlägg idag. Tänkte egentligen inte blogga nu heller för jag är hemma hos Krewer. Skulle egentligen sitta och greja med bilder och filmer som tagits idag men jag åkte hit istället. Men bilderna kommer upp antingen ikväll eller imorn. Får se hur jag gör. Imorn ska jag i alla fall och träna! Har ju inte blivit av på hela denna veckan så jag har abstinens upp till öronen!

Vad har vi pysslat med idag då? Tagit det lugnt i morse och sen åkte vi till torp. Köpte fingervantar till ungarna och sen gick vi och kollade på ett pussel till Tindra och hon köpte ett pussel med Blixten och Bärgarn på. Molly fick "Tiger" från nalle puh. Sen gick vi och kikade på en ny dator. Våran stationära börjar bli ordentligt seg när man bildbehandlar så jag håller på att gå i taket! Men vi får se. Sen kollade vi på swingfly som var där ute. Så det blir lite bilder sen, hehe.

Nää, nu ska jag vara social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0