God morgon!

Såhär morgonpigga har vi nog inte varit på länge! Ungarna är redan påklädda och klara inför dagis och så även jag, det är bara mitt hår som måste göras något åt. Men nu kanske jag skojade lite, för pigg vet jag inte om jag är. Men det går nog till sig efter långpromenaden sedan. Ska bli riktigt härligt att gå en långpromenad idag, solen skiner och himlen är blå och det verkar inte blåsa så mycket heller, för en gångs skull!

Jag ska nog faktiskt ta kameran med mig på promenaden också. Det var ett tag sen jag gjorde det. Men jag har oftast ingen inspiration till det längre. Jag har i och för sig kännt det länge. När jag väl tar med mig kameran ut så blir jag ändå inte nöjd med bilderna, om jag ens fotar alls. Nåja, jag får väl göra ett försök helt enkelt.

Jag får väl bjuda på en gammal bild så länge. Så att inte bloggen blir allt för trist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0