Invägning!

Ja det är ju trots allt måndag, så jag ställde mig på vågen idag. Till min egen lycka har jag gått ner till 68,9! Nu är det bara några gram ifrån inskrivningsvikten på mvc när jag blev gravid med Molly! Inskrivningsvikten var nämligen 68,4 så nu är det nära i alla fall. Känns underbart även om jag har en bit kvar till målet.

Nu har jag precis kommit hem från dagens långpromenad. Var borta en och en halv timme. Och nu ska jag snart väcka Jesper och då blir det att dra till gymmet. Hääärligt!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Du har så rätt. :) Men det var senast vi tog guld och i år blir det GULD IGEN!!! :D

2011-03-07 @ 11:14:11
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0