Små söta valpar!

Vi var ute hos Trojas ägare förut. Hennes ena tik Sookie har fått valpar och herregud! Dom är ju helt underbara! Jag fastnade speciellt för en liten kille - Bosco. Han är svart med ljusa tecken och jag ville bara stoppa honom under tröjan och gå! Ja, det hade jag nog kunnat göra med allihopa förståss. Tänkte visa lite bilder på dom. Tror dock inte att jag fick någon bra bild på just Bosco, men på dom andra, ja ni får se själva!

















Som sagt, helt bedårande!
Sugna på en valp? Då kan ni även kika in på http://www.dagsmejanskennel.se och http://dagsmeja.bloggo.nu så får ni se fler bilder och sådär. Mys!

Nu gör vi oss iordning för att gå ut och äta på Cheers. Frida och hennes kompis Emma ska komma hit och passa barnen. Ska bli helt underbart gott!

Kommentarer
Postat av: sandra

Grymt söta! Vilken ras?

Synd bara att man vet vilket jobb det är med valp.. Annars hade man skaffat sig en till hund. Hur går det med erat tillskott föresten?

2011-03-18 @ 19:02:40
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh vad du är duktig på att fota, jättefina bilder.

2011-03-18 @ 19:46:57
URL: http://www.dagsmejanskennel.se
Postat av: mamma

Hej gumman!

Börjar med att säga att jag skriver svar här på flera av dina in lägg i stället för varje, börjar med att säga att jag förstår att du är kär, men om du nu kärar ner dej riktigt så tänk då bara inte som så att har vi en hund så blir det inte så mycket jobbigare med 2 för det blir det, jag lovar och att ha en valp är mega stor skillnad mot en stor det känner jag ju nu bara skillnaden mellan Nomi och Oskar, men men det är ju sammtidigt skit kul så jag förstår ju er om det skulle bli en liten kille, sedan måste jag ju bara få säga wow vad du gått ner eller i allafall vilken kropps skildnad.. helt otroligt va kul för dej.. och sedan till sist rött är alltid snyggt höst som vår lyser upp tillvaron och till din frisyr så tror jag det skulle passa skit bra och sedan ska du ju bara veta så otroligt lik din storasyster Jessika du är nu när du klippt dej kort, tänkte bara det när jag så dina kort nu annars så har jag inte tänkt på det så mycket, men nu.. ja ja en hel roman som vanligt.. hoppas ni får en trevlig kväll och hälsa svärsonen att nu blir det snart skinkstek ala svärmor... kram på er

2011-03-18 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0