Tacokväll?!

Jag är så grymt sugen på tacos! Vi ska förmodligen käka det till middag idag och jag längtar så jag dregglar snart. Nu är gubben och tränar, men fick sms nu om att han skulle gå och duscha. Sen åker han och handlar. Vi hade tänkt åka hela familjen men helt plötsligt så gick Tindra och lade sig på soffan och stensomnade! Även Molly slocknade.. Trötta barn jag har idag då? Det betyder att det blir en sen kväll för Tindra idag. Men det spelar väl ingen större roll faktiskt. Det är ju helg, inte sant?

Själv kommer man förmodligen åka och träna på gymmet ikväll. Det är så gott att bara komma iväg och få vara för sig själv lite. Ja, det är givetvis folk runt omkring, men dom behöver inte jag tänka på. Jag behöver bara tänka på mig själv! Och igår fick vi hem mobilväskan som man ska ha på armen och även mina nya hörlurar så att man kan ha sin egen musik i öronen, ännu bättre! Det är en sånhär väska och lurar jag pratar om:

Lurarna satt jätteskönt och det kommer bli ännu skönare att slippa att dom trillar ur hela tiden. Tyvärr är inte detdär någon handsfree utan bara lurar för musik, men det bryr jag mig inte om. Jag pratar inte så ofta i handsfreen ändå. Kanske skulle lägga sig i solariet en stund innan träningen? Varför inte..? Det lät skönt i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Nina

förvirrad är ju bara förnamnet. ja menar hur ska man själv veta om dem inte ens gör det? (verkar d som).. dock så har han bara fått pencillin en gång tidigare å det va i okt. han borde då fått det mkt fortare.. han hade ju ögoninflammation i två veckor å sen spred det ju sig till öronen med. usch han va så dålig. händer det igen då jävlar!

2011-03-11 @ 14:45:34
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0