Barnmode?

Jag önskar att jag kunde sy. Tänk om man hade varit mer uppmärksam på syslöjden och kanske valt syslöjd istället för träslöjd, haha. Nä men seriöst, jag önskar att jag kunde sy egna barnkläder. Inte för snålhet eller nått men för att det är lite roligt att ha annorlunda kläder. Kläder som ingen annan har. Kanske komma på egna designer och sådär. Men jag kan varken rita mallar eller designer eller sy. Så det blir nog lite svårt. Men jag får väl öva. Jag ska nog önska mig en symaskin i present. För då kan man ju alltid prova sig fram. Synd bara att jag fyller år i september. Ingen som har en symaskin att skänka bort? En som står i garderoben och bara skräpar och är ivägen? Haha. Nja, den lyckan är nog inte stor. Men man kan ju alltid fråga, det skadar ju inte. Även om den bara är till utlåning fram tills jag kan få mig en egen? Haha. Troligtvis inte. Nåja..vi får väl se om jag kan uppfylla min dröm nån gång.

Nåja, nu har jag svammlat färdigt för idag. Imorrn kommer Alex och jag ska äga henne i singstar!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0