Bröllopsfoto

Ja idag beställde jag hem en förstoring från bröllopet. Hoppas det blir bra. Plus att jag beställde hem lite småbilder också. Så jag ska åka och köpa ett album tänkte jag. Lite roligare att ha bilderna i album än enbart i datorn. Funderar faktiskt på att beställa en canvastavla i svartvitt. Prova ta en fin bild på Tindra i svartvitt och så en på mig och Jesper. Kan nog bli en fräck bildserie på väggen. Men då blir det ju 3 canvastavlor och det blir väldigt dyrt, hehe. Men vi får väl se vad framtiden utvisar.

Sitter nu och glor på våra bästa år. Men det är sååå överspelat nu alltså. Man blir nästan irriterad. För i vilken värld gifter man sig om man inte älskar killen? Och en gubbe som verkar kontrollera hela jävla världen. Nä börjar bli rätt less. Men sen kan jag inte låta bli att titta heller, haha.

Nä undra om man skulle ta på sig lite kläder. Jag sitter fortfarande i pyamas. Men jag ska iofs duscha så jag får nog göra det först.
Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Trollungen!

haha jadu våra bästa år är en riktig blaska men man kna då inte låta bli att se den som du säger;P haha!



åhh vill cokså beställa en sån sen ska jag göra en fotobok på C dop:P

2008-12-16 @ 15:08:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0