Ingen shopping..

Nä vi åkte allt ut till torp men jag hittade typ ingenting. Hade ingen shoppinglust idag alltså. Men jag köpte i alla fall en ny plånbok till mig och ett par tjocka strumpbyxor. Och så lite apoteksgrejor. Mer blev det inte. Men vi vet ju vad vi ska köpa till alla utom Felix. Men jag vet inte ens vad han önskar sig så det är extra svårt. Men vi får se, vi får nog åka ut till veckan och kolla.

Ikväll blir det att gå ut och äta i alla fall. Så det ska bli gott. Hade funderingar på att gå på bio också. Men det blir det inte. Den filmen vi ville se gick bara klockan 16 idag. Så det blev inget med det. Men men, det blir nog mysigt ändå.

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0