Jävligt roligt va?!

Hur roligt är det? Jag hade sån jäkla huvudvärk igår när jag gick och lade mig. Och huvudvärken brukar gå över när jag sover. Men inte inatt. Jag vaknade med en ännu värre huvudvärk än när jag gick och lade mig. Den är så jäkla jobbigt. Men jag tror att det beror på vätskebrist. Jag är så dålig på att få i mig vatten. Förut älskade jag vatten. Nu tycker jag att det är en pina att försöka få i mig. Det är så äckligt! Men jag måste försöka. Får nog göra iordning en flaska med vatten och fylla på den med jämna mellanrum. Det funkade ju förut så det kanske funkar nu med.

Vette fan vad man ska göra idag. Kanske ta en promenad. Om jag orkar med min huvudvärk. Den suger! Men imorrn ska vi i alla fall till torp och kolla på uddevallas lucia. Det blir nog mysigt. Får komma ihåg att köpa en fackla bara. För nästa helg ska vi ju gå fackeltåget på strandpromenaden. Får hoppas att det blir lite fräcka bilder då. Ska försöka i alla fall. Får väl köra på slutarprioritet och se om det funkar. Men det blir nog bra. Skulle haft ett bättre objektiv bara. Är sugen på ett 70-300 men jag undrar om inte ett 55-200 skulle räcka ganska långt. Har önskat mig ett i julklapp så vi får väl se vad som dyker upp, hehe.

Undra när julklapparna kommer som jag beställt. Får hoppas att dom kommer innan jul, haha. Fasst det borde dom göra. Det är ju ändå 2 veckor kvar till julafton. Så lång tid kan det ju inte ta. Får jag hoppas i alla fall. Nu har vi bara kvar att köpa till Jespers småsyskon och till min ena lillasyster. Känns rätt skönt faktiskt.

Nä nu ska jag ta hand om min dotter som sitter här med mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0