Kan själv!

Haha ja idag försökte Tindra äta gröt själv. Det var spännande. Inte för att jag tror att hon fick någon gröt i sig när hon försökte själv, men det var roligt. Titta själv :P

 

Nu har jag fått hem lite julklappar som jag beställt. Dessa tror (och hoppas) jag att dom blir glada över att få, dom som ska få dom. Men jag kom på att jag kanske skulle beställt fler. Men det blir nog bra. Så nu ska jag bara skicka upp dom till norrland. Funderar på att fråga Pelle om jag kan skicka alla till han så får folk åka till han och hämta dom. Blir ju lättast så. Än att behöva betala MAAAASSA frakt till olika personer så skickar jag ett enda stort paket. Ja så gör jag nog.

Nu får jag ta och ringa till han.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha...vad söööt!

Lily blir jättearg när jag håller skeden, hon tar tag och sliter allt vad hon orkar i den så att jag ska släppa! Men hon har bara provsmakat 2 gånger så hon får inte i sig så mycket vem det än är som håller i skeden. =)

2008-12-15 @ 13:00:51
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad söt =)

2008-12-16 @ 10:27:00
URL: http://tyris.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0