Kyla.

Ja det är lite småkallt idag faktiskt. Frost och det ser verkligen ut som att luften står stilla. Ser lite läskigt ut, haha. Men det är ganska fint väder ändå. Och det påminde mig, jag har Tindras overaller i tvättmaskinen. Men hon får ha på sig sin nya overall då. Den är nog fortfarande lite stor men det får gå ändå. För vi ska ju på föräldragruppen sen. Funderar på att gå dit men jag vet inte. Jag ska ju hämta Jesper i hällevadsholm sen med, men det kanske inte blir fören ikväll, som vanligt. Men vi får väl se hur jag gör. Det är ju som sagt rätt fint väder.

Får väl se om det kanske blir lite one three hill ikväll med. Det är ju sååå spännande. Undra när 6e boxen kommer ut. VILL HA DEN NU!!! Hehe. Men den går ju fortfarande på tv. Så det är väl ingen risk att den kommer NU. Inte till sverige i alla fall.

Igår hade vi en myskväll jag och Jesper. Vi kollade film och lite sånt bara. Tog det lugnt. Vi såg filmen Pakten. Den var rätt bra faktiskt. Liiite väl overklig kanske men i det stora hela ganska bra. Betyg från mig är 3 av 5. Nu har vi bara 2 filmer kvar (av 6) att se. Det är 1408 och närkontakt kvar. Men dom får vi nog ta på torsdag och fredag. För ikväll är jag ruskigt sugen på OTH och imorrn är det efterlyst och insider som Jesper vill titta på. Eller jaa, jag med faktiskt.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0