Mingelkväll

Ja då har vi varit på migelkväll ikväll också. Det var väl sådär, men det var ändå skönt att få titta på många av produkterna. Lukta och känna, haha. Sen fick vi ju varsin gåvopåse jag och Malin (konstigt det låter att säga så). Det var en STOR tub av den handkrämen jag brukar köpa. Den är skitbra så det var en bra present, hehe. Men jag tyckte dom kunde haft lite mer visning kanske "hyrt" in någon som kunde ge lite sminktips eller så, det hade nog varit väldigt uppskattat tror jag. Men Camilla (chefen) sa att hon hade lite större planer på G till våren, det lät väldigt intressant måste jag säga. Så då får jag dra med mig Krewer igen. Men i det stora hela var det ändå rätt trevligt.

När jag kom hem hade Jesper plockat undan i vardagsrummet, satt på en diskmaskin, hängt tvätt, vikt tvätt och till och med startat en ny tvättmaskin! Jag kan inte ens förklara hur glad jag blev alltså! Blir så stolt över han. Så jag tror att han ska få en liten överaskning imorrn faktiskt. Det har han förtjänat faktiskt. Så jag vill visa min uppskattning, hihi.

Imorrn ska jag även ut och handla lite julklappar. Sen ska jag åka ut till babyproffsen med. Vi får inte fast bilstolen vi köpt riktigt. Så jag ska höra med dom hur vi ska göra. Vi har försökt allt. Så jag funderar om vi kanske inte kan ha den stolen i våran bil. Vi kanske får köpa en annan. Men vad gör man? Vi kan ju inte ha en stol som sitter löst heller. Då gör den ju ingen nytta. Men vi får se vad dom säger.

Nä nu ska jag gå och vara lite social med dom som sitter och tjötar att jag ska åka och handla mc donaldsmat :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0