Promenix

Ja då har jag precis kommit hem från min lilla promenix. Var ute och gick i en timma ungefär. Blev så när jag stannade var och varannan sekund och fiffla upp kameran, haha. Men det blev allt några bilder som var rätt ok. Vill ni se? Ja dom som kikar in på min blogg har inget annat val, haha!

     
     
   

Sorry att det blev så många bilder. Men det är ju så skoj att fota och speciellt nu när frosten ser så härlig ut. Och erkänn att det ser nästan ut som att det är vinter på riktigt? Haha! Ser nästan ut som att det har snöat på vissa av bilderna. Jaja, vad tycks då? Jag hatar att svara på sånna frågor och brukar undvika att ställa dom men jag vill ha lite kritik. Något som jag kan ta till mig och kanske förbättra? Ge mig tips vänner! Och erkänn, på sista bilden (den som är stor) ser det ut som att våren är påväg? Haha! Tyvärr är ju inte fallet så, men man kan nästa tro det.

Jaa, vad ska man äta idag då? Jag är sugen på nått riktigt kryddstarkt. Och så är jag sugen på köttet som jag gjorde igår. Det blev så jääääkla gott när jag kryddade det med vitlök, cayenne, paprika, soya, sweet chili och grillkrydda. Jag skulle nog kunna äta det varje dag! Men jag får väl se vad gubben tycker. Han får vara med och bestämma vad vi ska äta, hehe.

Nä nu ska jag ta hand om denna lilla damen som sitter och sjunger i sin babysitter.

HAVE A NICE DAY!

Kommentarer
Postat av: martina

hah den näst sista bilden ser ut som en rumpa hahah! Men jo de ser då ut som de är vår haha!

Skönt med promenad själv får man ju sitta hemma med dotter...kram

2008-12-30 @ 13:58:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jättefina bilder!

2008-12-30 @ 15:26:20
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: josephine

fina bilder !

2009-01-01 @ 23:35:40
URL: http://jjossiis.blogg.se/
Postat av: Nina

mysiga bilder!

2009-01-11 @ 00:00:14
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0