Segt.

Jag känner mig alldeles seg i kroppen just nu. Har ont i ryggen som saaatan. Vet inte vart jag ska ta vägen alltså. Men men, det är bara bita ihop.

Nu har vi nästan precis kommit hem från Jespers pappa. Det var trevligt. Fick oss lite julmat även idag, hehe. Köttbullar och prinskorv i alla fall, och skinka så klart. Det var gott. Och så fick vi lite fler julklappar, väldigt skoj! Men nu är jag så mätt så jag skulle kunna rulla runt här i lägenheten. Och Tindra var trött efter besöket kan jag säga. Efter vällingen lade jag henne i sängen och hon somnade typ innan jag ens hann lämna rummet, hihi. Sötnos.

Går det nått bra på tv ikväll eller? Jag vet inte. Får väl kolla. Men NU ska jag gå och ta på mig mina älskade mjukisbyxor och en stor tjocktröja och mysa ner mig här i soffan med datorn en stund.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0