Shoppat!

Jaa, det råkade visst bli så. Vi svängde in på bsbyproffsen för att kolla om dom hade den stolen vi kikat på. Och det hade dom. Så vi klämde och kände på den och bestämde oss för att vi skulle ha den sen när vi får julklappspengar som vi önskat oss. Men då fick vi veta att dom hade kampanj på den stolen nu så då slog vi till. Det blev alltså en Acta graco cosmic confort. Är supernöjd och lillan verkar vara lika nöjd hon. Hon gillade att kunna sitta och titta ut genom fönstret i alla fall. Och så blev hon flyttad till framsätet. Vi kopplade ur airbagen. Känns skönare att ha henne fram faktiskt. Och när man kör själv så ska det ju vara säkrare att ha dom fram eftersom man inte blir lika lättpåverkad om hon skulle börja skrika som när hon sitter bak.  I alla fall, här han ni en bild på den:



Sen fick jag mitt körkort klippt idag. För jag hämtade ju ut mitt nya. Så nu heter jag verkligen Malin Andersson. Nu känns det ännu märkligare. Det står ju fel på körkortet?! Haha! Ja man vänjer sig väl nån gång. Och så var jag ock hämtade ut detdär Liberopaketet som man skulle få när barnet skulle vara runt 6 månader. I det paketet var det en boll, ett par sockar, ett litet paket blöjor, baby olja (baby bed time bath), bindor från libresse, våtservetter och ett paket engångshaklappar. Plus några rabattkuponger på lindex. Ganska fint paket ändå.

Så idag har man varit ute och rantat ganska mycket. Men det var ju bara roliga saker man gjorde/fick, hehe. Får väl se om det blir nått one three hill ikväll. Hoppas på det i alla fall. Wiiie!

Imorrn är Jesper ledig med. Får väl se vad vi hittar på.
Nä nu ska jag dra mig. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0