Snart jul! *panik*

Ja idag var vi på 6 månaders kontollen (lite i förtid) och allt såg bra ut. Hon har inte växt nått mer på längden men hon har iaf gått upp lite i vikt. Nu vägde hon 6780 gram och var fortfarande 64 centimeter lång. Men kuvan avvek lite tyckte läkaren. Hon sa att vi skulle försöka åka mängden mat lite och eventuellt försöka pilla i henne lite mellanmål. Men det ska nog inte vara så svårt tycker jag. Får köpa hem lite banan. Hon var påväg under sin egen kurva påväg mot en annan. Men det var ingen större fara, det känns skönt. Och så tog dom kort på hennes smultronmärken på benet. Ifall att dom skulle behöva ta bort dom senare. Men hon sa att dom med all sannorlikhet skulle försvinna av sig själv, men just i fall att så ville dom ha bild på det. Aja, det gick bra i alla fall.

Och idag är det bara en vecka kvar till jul. Känns skrämmande. Har ingen julstämning för 5 öre. Jag fick lite julstämning medan jag julpyntade och sådär, men den har försvunnit. Kanske på grund av att vi inte har någon snö..? Jag vet inte. Den finns inte i alla fall. USCH!!

Hade behövt skicka iväg ett paket med. Fan att jag har glömt bort det då. Jaja får se om jag hinner göra det idag. För jag vill ju vara säker på att det kommer fram. Nåja..nu ska jag se våra bästa år.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0