Blir så trött!!

Jag blir så himla trött på mig själv. Jag kan fan inte somna på kvällarna/nätterna. Utan jag ligger och vrider och vänder på mig. Sen på morgonen efter att jag matat lillan, då kan jag knappt hålla ögonen öppna! Så när Tindra somnar en stund, då somnar jag med utan att jag vill det! Jag menar, jag är ju hellre vaken på dagen och är pigg än att vara vaken på natten och vara trött på morgonen. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Förslag?

Nu ligger lillan under babygymmet och leker med sina fötter och flyttar på gymmet om vartannat. Funderar på att ge henne lite gröt nu. Utöka lite. Men jag kommer nog få blanda katrinplommonpuré i gröten jämt och ständigt. För hon är fortfarande hård i magen nu när hon bara får gröt på kvällen. Men men, det ger sig väl efter ett tag. Får hoppas på det i alla fall. Vill inte att hon ska få min mage. Jaja, får väl ta det i små steg.

Känner för en promenad idag, men jag vet inte. Jag har inga skor att ha på mig. Men vi får väl se.

Nä nu måste jag byta blöja på min bajsunge(bokstavligt talat) :p
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0