Då var det avklarat!

Ja då har man precis kommit hem efter fotosessionen på vägverket, haha! Nu har det ändrats grejer här. Nu ska man inte visa ett öra när man tar kort längre. Nä nu ska man titta rakt fram och man får inte le?! Haha herre gud. När JAG tog körkort (fan va gammal jag låter) för 4 år sen så var man tvungen att visa ena örat, typ sitta lite på sniskan. Men inte nu längre. Undra varför. Sen hade man sminkat sig och gjort sig fin, undra egentligen varför. Bilderna blir ju ändå svartvita, haha. Ja man har ju sina små idéer. Sen efter fotningen så åkte vi till max och käkade. Det var gott det!

Idag har det ju varit superskönt väder ute. Dock ingen sol men det har varit 7-8 plusgrader och ÄNDÅ har man inte varit ute och gått. Visserligen hade jag så sjukt ont i min rygg förut, men det gick ju över efter jag tog min värktablett så egentligen hade jag ingen ursäkt. Men jag har tappat energin. Och ingen motivation har jag heller. Känns som att jag lika gärna kan ge fan i detta eftersom jag vet att jag kommer gå upp denna vikten igen när jag ska bli på tjocken med nästa. Det kommer ju inte ske NU de närmsta månaderna men ändå. Varför inte njuta av livet istället? Jag kommer inte gilla min kropp bättre för att jag går ner i vikt. Det tror jag inte i alla fall. Men men vi får se om jag hittar någon motivation.

Nu ska jag sätta min lilla dotter i hoppgungan. Får se om hon kan lära sig hur man gör, haha.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0