Depp!

Ja man är väl mindre glad en dag som denna. När man såg alla pengar rinna genom fingrarna. HATA räkningar..

Wow! Nu fick jag se på rix fm för en gångs skull. Tindra vaknade rätt tidigt idag så nu missar jag inte det. Flera dagar nu har hon vaknat i princip vid 9 och då slutar det ju på tv6. Så jag har varit putt på att jag missat det hela veckan. Men dom är ju så jäkla roliga! Jag sitter alltid och skrattar gott för mig själv när jag tittar på dom, haha. Nu disskuterar dom sexköp hurvida det ska bli olagligt för norrmän att köpa sex utomland, tss. Roligt samtalsämne. Eller hur...

Nä jag orkar inte skriva mer nu..vet inte vad jag ska skriva heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0