Halvt panikslagen.

Ja jag fick mig en smärre chock igår. Jag var barnvakt åt grannens 3-åring. Visserligen bara 20 minuter eller nått men ändå. Det fick mig att börja fundera vad jag egentligen har gett mig in på.  Hur fasiken underhåller man en 3-åring?? Jag hade ingen aning om vad vi skulle göra, vad vi skulle hitta på. Jag satte på filmen "bilar" för den vet jag att han gillar. Men dom kan ju inte sitta och se film hela dagarna heller. Vad ska man göra? Vad ska man hitta på? Jag har NOLL fantasi! Gud vilken tråkig morsa jag kommer vara och jag kommer ha en hyperaktiv unge. VÄX INTE UPP TINDRA!!!

Det var allt för denna gången :P

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du ska allt se att det går bra, man utvecklas ju tillsammans med barnet och kommer på nya saker hela tiden =)



Ang kissekatterna så vet jag inte om de skulle trivas här? Vi har ju katterna ute hela tiden då får ju inte komma in alls :/

Men jag har annonserat alla våra på eniro.se det är gratis och fort har de försvunnit :)

2008-11-11 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0