Hur?

Hur ska man få orken till att börja. Jag är så jääkla trött idag så jag vet inte hur jag ska få tummen ur att orka börja med städning och julpyntning. Varför är jag så jäkla slö? Varför är jag så trött? Jag får ju sova på nätterna så jag borde inte vara såhär trött. Bläää. Men men än är det ingen brådska. Jag ska nog lägga mig och vila på soffan lite innan jag börjar. Sen borde jag käka nått med, för jag är lite småhungrig.

Får väl se om Jesper är hemma eller om han åker iväg med lillan. Känner att jag vill greja i lugn och ro. Inte behöva avbryta för att ge lillan mat eller byta blöja och så. Men som sagt, vi får se.

Äh orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: Jennyli

järn eller B12 brist?

2008-11-29 @ 10:39:21
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0