Jag tar samma igen!

Jag börjar med samma lista som jag gjorde igårkväll.

DAGENS VILL HA: Långt hår
DAGENS KLÄDSEL: En tröja, kjol och leggnings
DAGENS SMINK: Nån ögonskugga och lite mascara
DAGENS FRISYR: Uppsatt bakåt med hårnålar
DAGENS LÅT: Gavin Degraw (stavas?) - I don´t
DAGENS PLANER: Åka till torp med Krewer, hon ska hämta sina glaggar.
DAGENS SAKNAD: Hm...
DAGENS BÄSTA: Tindra!
DAGENS SÄMSTA: Mitt humör.
DAGENS ROLIGASTE: Ska eventuellt på bio ikväll..
DAGENS DUMMASTE: Nämner inga namn..
DAGENS MISSLYCKANDE: Att städa..
DAGENS DROG: Energidryck (Ska köpa sen!)
DAGENS KÖP: Ska köpa energidryck!!
DAGENS GODIS: Vet inte..
DAGENS HUMÖR: Blandning mellan sur och ledsen..
DAGENS LUNCH:Till Tindra, broccolipuré Jag: Ingenting..

Jag blir så jävla förbannad alltså. Kan man vara så jävla trångsynt? Och det är inte ens jag som gjort fel?! Nä du lilla flickan, väx upp och sluta beté dig som en jävla 10-åring! Funderar snart på att skita i allt ihop. Gaah! Jag måste verkligen vara källan till allt ont som händer här i världen. Är det så? Hrmf!

Ska i alla fall ut till torp idag med söta Malin. Hon ska hämta sina glasögon. Skönt för henne, kanske hon slipper ha huvudvärk varje dag. Får väl hoppas det i alla fall. Sen funderar jag och Jesper på att gå på bio, men vi får se. One three hill boxen har ju kommit med. Hehe, jag är ju gött sugen på att se nu alltså. Gosch! Det var aslängesen. Och när vi har sett denna boxen så får vi säkert vänta 100 år på nästa. För jag tror att det är 6e sesången som går på tv nu, så då lär vi väl få vänta flera år innan den kommer ut. *muttra* Jag får nog gå och kolla upp detta någonstans. Det är ju bara såååå snygga pojkar med i den, haha!

Nä nu ska jag titta på våra bästa år.
Ha en trevlig dag då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0