Jäkla unge!

Happ då sitter man här med en klarvaken unge som ligger och sparkar mig i sidan. Hon vakna preciiiiis när jag lagt mig i sängen. Så jag gick upp och gjorde en flaska till henne för hon åt inte så mycket gröt, var inte alls intresserad. Bara trött. Så nu har hon ätit igen och är helt klarvaken. Hoppas verkligen inte hon tar detta som vana bara. Och sen hoppas jag att hon ger mig lite sovmorgon imorrn! Annars kommer jag nog sova när hon sover imorrn, kommer vara helt död alltså. Hade ju tänkt ta en promenad imorrn om jag är bättre i ryggen, men får väl se på det om hon här håller mig vaken hela natten tror jag inte att jag orkar. Hon ligger här och tjoar och jag håller faktiskt på att bli ganska trött nu..så får väl snart försöka lägga henne igen.

suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0