JJJAAAAAAAAA!!!!!!! :D

Idag är en underbar dag!! Jag kom i mina favoritjeans idag :D Gud vad glad jag blev!! WIIIIIIIIIEEEEEEEEHH!!!

Nu har vi precis käkat lite "brunch" haha! Det blev kokt ägg på thekakor och pucko. Gott var det i alla fall, men nu är jag så mätt att jag knappt orkar stå på benen. Jag funderar på om jag och lillan skulle ta oss ett bad sen. Hon behöver bada och jag behöver duscha så varför inte ta två flugor i en smäll? Så får hon plaska lite också haha. Mammas mysunge!

Nä nu ska jag ta och kolla upp en sak. Men det är hemligt, i alla fall för vissa ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anki

Hade du vart här så hade du fått komma o äta ;) blev en stoooor gryta med full med palt...skriv inte hemlisar då ja läser...jag e ju nyfiken vettu...

2008-11-15 @ 15:01:39
URL: http://mammaanki.blogg.se/?tmp=06214554

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0