Jopp

Ja herrejessös! Nu vill hon inte öva på att sitta längre, nu vill hon stå! Och vilken dag som hellst kommer hon snurra från rygg till mage. Man hinner ju knappt med själv. Från mage till rygg har hon snurrat flera gånger men det är svårare åt andra hållet, hehe. Idag satt hon själv en ganska lång stund på golvet med. Visserligen ganska framåtlutad, men ändå. Det är stora framsteg i våran vardag. Idag lät det nästan som att hon ville säga pappa (dock vet jag att hon inte kan prata än, inte medvetet iaf.) för hon sa "aba aba" hehe.

Satt och kollade på insider precis. Fy fan vad vidrigt alltså. Någon som brytit sig in i stall och hagar och haft sex med hästar, även skärt upp deras könsorgan med knivar. Hur fan är man funtad i huvet om man gör en sån grej??? Och sen var det en kvinna som fått sin hund omhändertagen och när hon fick rätten på sin sida så fick hon inte tillbaka hunden, för den var såld. Det var ju väldigt bra menar jag. ELLER INTE!! Uscha mig!

Jag känner för att hitta på nått imorrn. Men jag vet inte riktigt vad. Till helgen kanske vi ska på liseberg och kika. Vi får väl se, beror på vädret. Känner inte för att gå ute en hel kväll om det regnar. Då kanske vi går på universeum istället eller nått. Vi får väl se vad det blir.

Nä nu är det dags för sängen snart tror jag minsann!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0