Julpynta imorrn!

Japp, imorrn ska jag julpynta och städa. Kommer nog bli mysigt här hemma då. Få upp julgardiner i vardagsrummet och i sovrummet. Jag har inga till köket. Men dom är ju röda så det får väl gå tills jag hittar några jag gillar. Sen funderar jag på att flytta mina stjärnor som jag har i köket in i vardagsrummet. Tror det blir bättre för jag har lite större fönster här bak. Och så kommer dom stå stabilare här, kanske inte katterna river ner dom heller. Och så ska jag prova ställa in den stjärnan jag har i sovrummet i köket. Mest för att se hur det blir bara, ser det allt för konstigt ut kommer jag nog skaffa 2 ljusstakar att sätta i det fönstret istället. För dom är lite smalare än stjärnorna. Men som sagt vi får se hur det ser ut imorrn. Får väl se om vi hinner allt imorrn eller om vi får dela upp det till på söndag också. För det är inte bara julpynta. Vissa saker kommer jag plocka bort för att det ska se bättre ut och så ska det städas och dammtorkas. Och Jesper ska hänga upp ljusslingan som vi köpt. Så det kommer nog bli väldigt mysigt.

Jag har hittat en ny låt som är väldigt inne här, haha. Det är Frondas egna jullåt. Den är fan grym! Så den kommer nog gå varm här hemma imorrn, hehe. Jag laddade hem en "julskiva" som hette idrottens julskiva och då fanns den låten med, hehe. Grymt som fan!

Näpp nu ska jag kika på idol.

Kommentarer
Postat av: zandra

jag bor i Vänersborg!

2008-11-28 @ 20:43:01
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0