Köpa skoooor!!

Japp, nu sitter jag och väntar på att Jesper ska komma hem och hämta mig och lillan. Sen bär det iväg till torp. Jag ska köpa nya skor! YEAH! Äntligen ska jag få mina älskade skor som jag dregglat över länge! Får ta en bild sen när vi kommer hem så får ni se vad det är för några. ÄLSKA SKOR säger jag bara. Sen ska väl Jesper få en jacka med. Sen kan jag nästan garantera att jag hittar nått till Tindra. Funderar på att köpa en ny overall till henne. För hon har för långa ben för den hon har nu. Aja vi får väl se hur det blir. Till torp ska vi i alla fall. Kanske kan hitta lite fint julpynt med. Snart är det ju dags för julpyntet. Ska pynta i helgen tror jag. Om jag inte får för mig att börja i veckan, men det är ju minst troligt.

Fy vad stor min lilla dam håller på att bli. Ska bli ruskigt spännande att se hur lång hon är och hur mycket hon väger imorrn. Vissa 68 kläder känns till och med små. Inte alla men vissa. Det är helt sjukt! Snart måste jag alltså börja köpa 74? Men jag vill ju inte. Jag vill att hon ska vara liten för resten av livet. Usch har nästan ångest. Hon är så söt och snäll och fin som hon är nu. Kalla mig knäpp om ni vill, men så är jag. Får väl se om jag beställer lite villervallakläder och sånt i storlek 74 istället för 68. Hmm..

Jaa, idag har jag inte fått mycket gjort. Skulle städa och tvätta och göra massa saker. Men jag har inte orkat städa. GRRRRR! Jag blir så arg på mig själv. Jag är för jävla lat alltså. Men tvätta har jag i alla fall gjort. 2 maskiner och en håller på för fullt nu. Så lite duktig är jag väl. Men resten då? Det MÅSTE göras. Får se om jag och Jesper orkar göra det ikväll eller om vi gör det imorrn.

Snöat har det också gjort idag. Inte mycket, men lite. Så det känns skönt att vi fick nya vinterdäcken idag faktiskt. Nu känner man sig lite säkrare.

Nä nu får jag försöka hålla lillfisan vaken tills Jesper kommer.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Trollungen!

haha Malin du får skylla på att du är små barns förälder de är därför orken inte finns till:D haha! Ja du måste vissa skorna sen=)

2008-11-24 @ 19:04:10
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0