Nattlig lista.

Ja nu har ryggvärken kommit tillbaka så jag ska bara fylla i en liten lista..sen gå till sängen och nana :)

Namn: Malin
Piercingar: Tungan (Ja, jag har tagit ur den i läppen)
Tatueringar: Japp, en på hö skuldra
Längd: 1,60
Skostorlek: 36/37 beror på om storlekarna är stora eller små..
Hårfärg: brunett
Fräknar: På sommaren.
Vikt: Stillastående
Motto: Ta dagen som den kommer
Kär? Aldrig varit mer kär!
Önskar du att du bodde någon annan stans? Njaa, jag trivs ganska bra faktiskt. 
Tänker du på självmord? Varför skulle jag?
Tycker du att du är attraktiv? Really not!
Dricker du? Inte mycket..
Använder du droger? Näpp
Vilket schampo använder du? Head and shoulders (Stavas???)
Vilken parfym använder du? Miss O från oriflame, sviiiingod! :)
Vad är du rädd för? Spindlar
Gillar du att tvätta? NEJ!!!!
Personen du ringde? Jesper
Personen som ringde dig? Jesper
Person du tänkte på? Martina
Långdistansförhållanden? Inget för mig
Utnyttja någon? Beror på hur ;)
Självmord? Ego
Sex före äktenskapet? Näpp. Jag är faktiskt gift ;P
Förhållanden? Stabilt som fan :)
Gråtit över en pojke
? Jag har nog det dessvärre
Gråtit över en flicka? Mjo..en tjejkompis..
Ljugit för någon? Mjo men det säger vi inte högt! :P
Varit i slagsmål? Kanske :P Däremot har man väl "råkat" springa rakt in i någon fjolla på krogen! Förbannade fjollor!!
Blivit arresterad? Nej, men böter. Felparkering :P
Träffat någon från internet IRL? Vadå? Kompisar eller? Klart jag har?
Gånger du vart kär
? Någon gång..men nu är jag HEEEELT betuttad! (älskar det uttrycket :P)
Gånger ditt hjärta brustit? Ett X antal gånger,ja.
Hjärtan brustet på grund av dig? Har kanske hänt?
Tjejer du kysst? 3-4-5? Jag vet inte..det har väl hänt några gånger..
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1 tror jag..
Gånger ditt namn varit med i tidningen? VÄLDIGT många gånger..jag menar, Malin är inte ett ovanligt namn!
Ärr du har på kroppen? Ett där och ett där och ett där..och ja jag behöver nog inte fortsätta..
Pålägg som gäller: Just nu är det rökt kalkon
Dagens dryck: Cola
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag och Jesper äter mat tillsammans nästan varje dag :P
Saken du köpte? Ett par hängslebyxor, en body och en dreggelhaklapp till Tindra
Vad har du gjort idag? Fotat mig för nya körkortet, sen inte så mycket.
Var det kul? Ja det var inget fel med det.
Brukar du svära mycket? För mycket..skärpning nu!
När stiger du upp på morgonen? Runt 7, ibland senare. Beror på min väckarklocka Tindra :)
Kan du stå på händer? Nä men jag kan hjula och jag har kunnat stå på huvudet..men nu vågar jag inte testa..
Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dom! Inte min smak..
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Japp..ketchup är ett måste till pasta! Och till lite annat också..
Är du glad nu? Överlycklig
Var du glad igår? Jo det tror jag väl..
Vad dansar du till? Heavy metal? Haha nä men det som spelas på krogen kanske..
Stockholm är... ? För stressigt
Kan du sjunga? Nja..jag rockar i singstar :P
Spaghetti eller makaroner? Både och? Men mest makaroner tror jag..
Land du vill besöka? USA/Texas och Australien och nya zeeland och..jag kan fortsätta länge men det orkar jag inte!

Night night, sleep tight, here and there you hear a bear..hahaha fan vilket underbart grammatiskt rim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0