Nu är det officeellt!

Japp! Idag är det officeellt! Nu står jag inte längre som fröken Lundgren utan nu står jag som Fru Andersson. Fick hem en lapp idag om nytt körkort, så jag och Malin ska åka iväg till vägverket och ta kort sen ska det bara skickas iväg. Jag blir alldeles pirrig i hela kroppen, hihi. Man är som nykär på nytt! Jag är så himla glad. Om än det fortfarande känns lite märkligt att heta Andersson, hehe. Men man vänjer sig väl. Haha kollade även upp mig själv på ratsit.se och där stod det "gift med 830436-xxxx". Väldigt intressant, haha.

Nu sitter jag och tittar på våra bästa år. Beroende? Ja kanske lite. Sen när det är slut ska jag jumpa in i showern och sen ska jag sminka mig lite sen åker vi. Kanske man kan få till ett bra kort för en gångs skull. Men risken är väl inte så stor tyvärr.

Nä nu får jag koncentrera mig!


Föresten..är det ingen som vill köpa våran bil?? Den är till salu och ni får med HELT nya vinterdäck på alufälg och så får ni med chromefälgar till sommardäcken. HÖR AV ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0