Nu har man gjort fel igen.

Ja vad fan ska man göra för att göra saker rätt? Här försöker man vara snäll och ställa upp men får bara skit tillbaka. Jag får höra att jag aldrig prioriterar henne utan att jag bara prioriterar den andra istället. Det är ju väldigt snällt. Jag har aldrig behövt åka och hämta Jennifer i vänersborg för att hon supit sig full och börjat bråka med halva vargön. Nä det har jag fått göra med dig! Du har fått sova här hur mycket du vill och ÄNDÅ prioriterar jag Jennifer först? Jag får inte det att gå ihop. Du har varit här mer än vad Jennifer har? Bara för att jag frågade om Jennifer vill komma hit över jul eftersom jag VET att hon inte kommer sticka härifrån utan lov så får jag skit för det med. Jag VET att du skulle sticka härifrån och sen blir det ett jävla liv igen. Du sticker ut och super och ringer och grinar och vill bli hämtad. Men det får jag väl också skit för antar jag. Jag är väl helt enkelt världens sämsta storasyster som AAALLLDRRIIIIG ställer upp och har väl aldrig gjort det heller. Det är inte mitt fel att du gör bort dig?! Eller det kanske det är? Vad vet jag. Jaja, det är ditt liv, du vägrar ta emot hjälpen du blir erbjuden, alltså är det ditt val..men kom fan inte och säg att jag prioriterar Jennifer först när det alltid är DIG jag lagt ut tid och energi på..

Jag blir så jävla trött och ledsen när jag får höra sånthär. För jag tror till och med du vet att det är fel. Fasst jaa, du kanske inte inser det. Sen vet jag inte hur resten av släkten gör uppe i Piteå men jag är inte där och du kan inte dra alla över en kant. För det är fel. Ta tag i ditt liv istället för att förstöra det ännu mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0