Promenix!

Ja idag tog jag mig i kragen, gick faktiskt på en promenix. Gick ner till skogslyckan, tog ut pengar och handlade lite, sen mötte vi Jesper som kom hem från jobbet och sen gick vi hem. Det var ingen superlång promenad men det var ändå skönt att komma ut. Det har ju inte hänt på ett tag faktiskt. Men gud vad sugen jag blev på att åka upp till fjälls. Pappa ringde mig därifrån när dom satt och fikade på isen. Det lät så himla härligt. Tänk er själv att kunna ta en promenad på isen och kanske ha en liten pulka som Tindra kan åka i, eller bara promenera med Tindra i barnvagnen på isen. Det hade varit hur gott som hellst. Kanske skulle önska sig det i julklapp av pappa, haha. En resa upp till adolfström. Men då kan ju inte Jesper följa med så det kanske inte är så roligt, för vi vill ju i så fall åka när det fortfarande är snö. Och Jesper kan inte ta ut semester fören KANSKE i April. Men som sagt, vi får väl se hur det blir.

Vi har bjudit hit min lillasyster över jul. Vi får väl se om hon kommer. Det hade varit mysigt i alla fall. Hade gärna tagit hit Alex med, men hon får bli lite stabilare först. Hon lär ju inte ens komma hit, hon lär hoppa av i herrljunga och sticka till Vänersborg, eller så kommer hon hit och sen tjatar hon hål i huvet på mig att hon ska få åka dit och det orkar jag inte med. Förlåt Alex men till och med du inser sanningen. Det hoppas jag i alla fall.

Nä nu ska jag nog vara lite social här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0