Storträffen som inte var så stor..

Ja igår skulle ju den beryktade storträffen gå av stapeln. Fasst den var inte så stor. Vet inte hur många vi blev men sååååå jättemånga var vi inte i alla fall. Vi var väl där ett par timmar, men det blev automatiskt 2 grupper som satt och tjötade. Inte sååå himla roligt men man fick ju ett ansikte på alla, det är väl huvudsaken kanske? Jaja det var då trevliga människor i alla fall. Sen efter träffen så gick vi till Villervalla där det var rea på barnkläder, WIIIE!! Jag köpte en body med stjärnor på och en matchande dreggelhaklapp och 2 stycken sparkdressar med korta armar och ben, fiiint, hihi. Men jag hade nog kunnat köpa hur mycket som hellst där inne. Jaja efter det så åkte vi i alla fall till Liseberg. Det är ju så fint där när dom julpyntat. Vi gick runt, spelade lite, åt mat och lite såntdär bara. Som man brukar göra. Det var kallt som f-a-n! Men man har ju bara sig själv att skylla egentligen, för jag glömde mössan hemma och jag hade inga vantar, måste nog köpa det. Ska ut till torp snart och kika i alla fall.

Nä nu ska jag vara trevlig med främmandet! :)

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0