Trött efter helgen!

Ja det har varit en träff, liseberg, singstar och idag så var vi ute på torp en sväng. Vi var ju inne i en superrolig butik när vi var i göteborg med, Villervalla. Dom hade massa rea så jag köpte 2 sparkdressar, 1 body och en dreggellapp. Jättefint. Allt detta för 288 kr. Dom har ju även rea på deras hemsida så jag sitter och kikar lite, hehe. Kanske blir att beställa lite därifrån. Men vi får väl se. Jag lägger i alla fall in dom sakerna som jag VILL ha, sen får vi väl se vad summan slutar på, hehe. Jag är nog beroende av barnkläder, haha! Eller rättare sagt att shoppa barnkläderna, tss!

Nu sitter vi här och söker motivation till att städa. Men jag tror att jag ska göra det imorrn istället, när jag är själv. För då kan jag dammsuga med. Och tvätta. Vi ska väl sätta på en diskmaskin nu bara men sen får det nog vänta tills imorrn. Så är det. Jag har huvudvärk med. Vet inte varför men jag har ont bakom ögonen. Det borde jag väl inte ha nu här jag har glasögonen på mig, hmm..ja vi får väl se. Kan iofs vara vätskebrist också, för jag är lite halvkass på att dricka.

Nä nu ska jag kika vidare.
Puss och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0