Vad ska vi göra idag då?

Jo förstår ni, jag och Tindra ska följa med Malin Krewer till torp. Hon ska välja ut glasögon som hon ska ha. Sen ska vi åka hem, göra lite lunch, titta på våra bästa år och sen ska jag och Tindra till bvc, vi ska inte på någon kontroll men vi ska till föräldragruppen. Vi ska tydligen prata om infektioner. Så det kan nog bli intressant. Jag fick ju börja en nya föräldragrupp nu, för jag tyckte inte riktigt att jag platsade i min förra så jag åkte inte dit och sen glömde jag bort dagarna också, haha. Men jag menar, både jag och Tindra var yngst, hur roligt är det? Man vill ju gärna träffa fler med i alla fall barn i samma ålder? Hellst gärna mammor i samma ålder med, men det är tydligen inte det lättaste i uddevalla. Genomsnittsmorsan är väl 35 eller nått här i stan. Nä jag vet inte, men det känns så i alla fall.

Det är fan svårt att hålla sig vaken nu på morgonen. Jag och Tindra har ju tagit lite för vana att lägga oss och sova igen efter frukostmålet. Men nu fick hon lägga sig och sova själv, jag måste försöka hålla mig vaken för att kanske bli tröttare ikväll. Jag gick väl och lade mig vid 23-23.30 igår kanske, men när somnade jag? Jo inte förens klockan 2 på natten. Det är fan inte hållbart. Nu är jag ju skittrött och vill inget annat än att sova. Men snart ska jag gå och klä på mig och ta lite frisk luft, då kanske man vaknar till lite.

Ha en trevlig morgon!

Kommentarer
Postat av: Trollungen!

Hoppas ni får en trevlig dag idag=)

Jag ska kolla upp med Martin vad han tycker om jag bor hos er ett tag till haha!

kram

2008-11-18 @ 09:53:11
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0