Något bra..

Jaa Sverige vann mot Usa under förlängning igår! YEAH! We are back on track! Så jäkla härligt! Jag och Krewer satt och skrek när Sverige gjorde det målet så att det hördes in till grannarna, haha. Jeje, vi blev ju glada, haha! Så nästa match skulle väl bli mot Ryssland tror jag dom sa.

Nu ska vi snart åka till elgiganten och prata med dom om min kamera. Undra om jag kommer att få skicka in den eller om dom tror att det är minneskortet ändå. Då måste jag ju köpa nytt minneskort med. Jäkla skit. Det värsta är att alla bilder försvann även från minneskortet. Hur vet jag inte. För när jag fick frågan i datorn om jag ville radera alla bilder från minneskortet så tryckte jag på NEJ. Men sen när jag skulle kolla på dom i kameran och se om dom var förstörda även där så var dom puts väck. Jaja, som sagt. Får se vad dom säger.

Nu ska jag snart klä på mig lite finare kläder. Sen ska jag sminka mig. Försöka täcka över den jävla finnen som jag har fått på hakan. Sen ska vi åka till torp. Efter det ska vi till dingle och kolla på lilla Malins student. Jag har allt en grej att hänga runt halsen på henne, hehe. Ingen blomma dock, hehe.

Nä nu får jag nog ta tag i detta.
Ha en trevlig dag! Och håll tummarna för min kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0