Öppna förskolan

Ja det blev så att vi åkte dit. Orkade dock inte gå ner, för det blev så himla trist väder. Visserligen är det varmt men det blåser och är mulet och då är det inte roligt att gå. Så vi tog bussen ner. Tänkte ju att Tindra skulle somna i vagnen, men icket! Så hon har haft full rulle sen vi kom till öppna. Hon hittade sig snabbt en ny lekkamrat idag, hehe. Så dom har busat en massa, kolla bilder på http://mrsanderss0n.bilddagboken.se om ni vill. Och så fick jag pyssla lite med. Gjorde en till prisma så nu ser det inte så tomt ut i fönstret längre. Tänkte försökt göra en likadan som den jag gjorde sist, men det sket sig så jag gjorde en i en annan färg istället. Såhär ser den ut.



Syns lite dåligt, men ni ser väl på ett ungefär eller? Kommer ni ihåg hur den andra ser ut? Annars kommer en liten påminnelse, hehe.



Nåja, jag funderar på att klippa sönder den blå prisman lite så att den blir lite kortare, men vi får se. Kanske blir snyggt om man hänger dom i samma fönster i nästa lägenhet? För då ser det ju nästan ut som att dom hänger i olika höjd. Eller så hänger jag dom i olika höjd (ljusstakarna dom hänger i alltså) så att det ser ut som att dom är lika långa eller nått, hehe. Nåja, det blir nog bra. Tindra var då hur trött som hellst när hon hade fått mat här hemma, så hon somnade sittandes i sängen, hehe. Hur sött som hellst!

Så nu har man ätit lite hamburgare och hunnit varva ner lite och lagom till att man hunnit varva ner så vakna Tindra igen. Så nu är det snart full fart igen, hehe. Fast hon är lite gnällig nu och vill mysa i famnen lite så jag ska ta och göra det nu.

Träning ikväll girls!!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll..Hoppas att allt är bra med dig denna dag..Det är så gulligt det ägget..tösen blev jätte glad..Vad ska du köpa till ditt barn till påsken? kram

2009-04-07 @ 17:14:44
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0