Varning! Långt inlägg på intåg!

Ja som ni alla förstår så HANN inte jag blogga mer igår, för det blev fullt upp. Min intervju blev flyttad till 14.30 och då var det kört direkt! Aja, intervjun gick bra. Nästan för bra. Han sa såhär till migg i slutet: "jag har ju haft några intervjuer idag, men jag kan ärligt säga att jag kommer att ringa dig på Måndag och erbjuda dig dethär jobbet! Jag vill ha dig i mitt team för du verkar vara en trevlig och social tjej.." och så vidare. Men jag vet inte. Det är alltså ett försäljningsjobb. Inte vilket försäljningsjobb som hellst heller. Utan det är dörrknackning som gäller. Lönen är HELT provisionsbaserad. Jag får 150kr/sålt abonnemang. Jag ska alltså sälja tele2´s produkter. Resekostnaderna får man dra av först på deklarationen. Känns ju lite surt faktiskt. Men eftersom det är först och främst i Uddevalla jag ska sälja så går det ju att ta bussen eller gå. Men jag är fortfarande osäker. Men jag har ju till på måndag på mig att bestämma mig. Så vi får se.

Nåja, direkt efter intervjun åkte jag och hämtade Krewer och vi åkte iväg och handlade kött och sånt till grillningen! Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning. Sen åkte jag och Krewer till torp för att hämta Nixuz och Julia medan Jesper startade grillen. Så maten var klar lagom tills att vi kom tillbaka. Premiärgrillningen var ett faktum! ÄLSKA!!! Det var så jäkla gott alltså! Sen drack vi några bärs med..eller aa jag drack bara 3 för jag visste ju att jag skulle kliva upp nu på morgonen för att ta hand om lillan. Och sen bar det av till bion!

Vi såg filmen Fast & Furious. Så jäkla bra! Men den var inte lika bra som dom tre första filmerna. Det kändes som att mycket upprepades från de andra 3 filmerna och det var mycket datagjorda secialeffekter. Men den var ändå bra tycker jag. Sen kan jag lova er att ni får er en liten surprice i början av filmen, haha!! Jag trodde inte mina ögon. Sen kändes det som att denna filmen EGENTLIGEN skulle ha varit den 3:e filmen och Tokyo drift skulle ha varit 4:e. Men jag vet inte. Nåja, den är värd att se! I alla fall om man gillar den här typen av filmer.

Efter filmen åkte vi hem och sjöng lite singstar innan det var dags för gänget att åka hem. Men det var en lyckad kväll med trevligt sällskap!

Så vad händer idag då? Jo, vi ska nog och bowla lite senare idag. Om det finns någon bana ledig. Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Nått ska vi väl hitta på i alla fall!

Nä nu har jag nog skrivit färdigt för denna gången. Blev inte allt för långt trots allt, hehe!
Ha en trevlig dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0