Dålig fantasi

Ja jag har lite dålig fantasi vad gäller rubriker faktiskt. Kommer aldrig på någon bra för jag vet egentligen aldrig vad jag ska skriva om. Det bara kommer..ibland i alla fall.

Tindra har varit en liten grinpelle här på morgonen. Tror att hon är lite trött efter igår, hehe. Men hon har ju börjat få ett sånt jäkla humör, haha! Får hon inte som hon vill blir hon SKITSUR och sätter sig och grinar! Det gjorde hon förut i alla fall. Och så ville hon ta på sig sina gummistövlar, hehe. Hon kommer med stövlarna i varsin hand och säger "koko koko". Så jag tog på henne dom. Då springer hon runt och är skitglad. Hon gillar stövlarna. Nu har jag dock lagt henne i sängen för att hon gnällde så. Verkar som sagt som att hon är trött. Och jag klandrar henne inte. För hon somnade inte fören efter 20 igår och hon vaknade när vi åkte hem sen somnade hon ju i sin säng efter en stund. Ändå vaknade hon halv 8 idag. Så hon vill nog vila lite även nu på morgonen. Så då får hon det också. Vi ska ändå inte göra någonting fören runt 11-tiden. Fast dock låter det inte som att hon har somnat. Hon brukar ligga tyst där inne en stund som för att samla kraft sen börjar hon tjöta och vill komma upp igen, hehe. Så vi får väl se om hon somnar..

Fy sjutton vad det blåser ute alltså. Det är riktiga höstvindar som kommer. Har blåst och regnat hela natten så jag har knappt kunnat sova. Känns ju bra att hösten kommer innan sommaren är slut, haha! Sen att jag blev väckt av en kattjävel inatt gör ju inte saken bättre! Hade det inte varit för han så hade jag nog sovit bättre inatt och inte vaknat och inte kunnat somna om pga vinden. Aja, han ska INTE få vara i sovrummet inatt i alla fall för då lär jag sparka in han i väggen eller nått! Aja, får väl se.

Ååh jag får fan inte glömma bort arbetsförmedlingen på tisdag. Jag vet ju med mig själv att jag är så kass på att komma ihåg! Men glömmer jag det blir jag av med a-kassan och det går ju bara inte. MÅSTE MÅSTE MÅSTE komma ihåg det!!! Påmin mig gärna alltså. För mitt minne är värre än nånsin....

Nu ska jag däremot kika vidare för det lät faktiskt som att hon somnade denna gången...
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0