Energin bara försvann?

Ja jag var ju så sjukt rastlös förut idag. Ville bara hitta på något. Men när vi inte kom på något att göra så tappade jag energin på ett kick! Nu är jag så slö och trött att jag egentligen bara vill sova. Jag har inte varit utanför dörren! Men jag antar att allt är normalt när man är gravid. Nu ligger i alla fall lillan och vilar. Men när hon vaknar och vi har fått i oss lite mat så ska vi försöka gå ut och leka en stund i alla fall. Och är det jättevarmt ute kanske vi kan byta vatten i poolen så hon får plaska lite. Det gillar hon ju. Skulle haft lite fler badleksaker bara. Men men, hon är ganska nöjd denna damen ändå.

Ser ju faktiskt ut att blåsa endel idag. Kan det vara så att det faktiskt är svalare ute idag då? Får väl gå ut och känna sen. Imorrn börjar ju Jesper om att jobba också. Kommer kännas lite tomt hemma på kvällarna faktiskt. Men det ska nog gå bra. Frågan är hur Tindra reagerar. För hon har blivit så sjukt pappakär alltså. Jesper får inte en lugn stund innan hon är och rycker honom i byxbenet! Han får knappt gå på toa, för hon står och bankar på dörren. Jag skojar inte alltså! Hehe. Får väl hoppas att hon nöjer sig med mig om kvällarna.

Hmm..är det verkligen ingen som vet hur man lägger in en "signatur"?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

du kan gå in på www.designadinblogg.se, där finns det beskrivning på hur man lägger in en egen signatur i slutet av varje inlägg. för det är väl en sån du menar?

det finns också beskrivningar på jätte mycket annat som man lägga till, fixa och ändra i sin blogg. as bra sida :)

2009-08-08 @ 19:55:02
URL: http://lmickelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0