Hur ska detta gå då?

Ja hur i friden ska detta gå? Känns som att resan hem kommer gå åt skogen. I alla fall för min del. Tindra har vaknat sjuhundrafemtioelva gånger inatt och gnällt. Så jag har fått kliva upp, leta efter nappen, ge snutten och lägga ner henne igen. Så jag är svaaajntrött! Inte mysigt. Men men, Jesper har ju en tendens att vilja köra allting själv, haha! Så jag får helt enkelt försöka sova så gott det går i bilen. Det kanske går bättre för mig att somna nu när jag är så trött än vad det gjorde när vi åkte hit och jag inte var det minsta trött. Aja vi får väl se. Hem ska vi i alla fall. Våra kissemissar saknar oss tydligen..

Först ska vi som sagt till stan i alla fall. Ska fika och sen ska vi in på classe o en sväng. Sen får det nog fan bli att ta det lugnt resten av dagen. Fasst egentligen borde vi hitta på någonting för att trötta ut Tindra ordentligt. Men vi får se. Jag måste ju då packa i alla fall. Ääh det blir nog bra detta.. Hon får väl krypa/springa runt inne i småstaden en sväng, haha.

Nää nu ska jag sätta mig och glo lite. Måste ju kolla så att Jesper kan installera det mobila bredbandet på denna datorn när han vaknar. För det ska installeras med skiva men tror ni att det finns någon cd-rom läsare i denna datorn? Haha! Nää! Men vi får väl se, Jesper pratade om att man kan installera det via nätverket så vi får väl hoppas med det i alla fall.

Jaja ha det gott allihopa! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0