Skitväder!

Ja jag som hade planerat att vi skulle åka ner till skeppsviken idag, ha med oss filtar och lite lunch och ha lite picnic. Men vädret är kasst. Det småregnar och är blött as hell! Så det blir ingen picnic idag i vart fall. Tråkigt. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Tycker egentligen att det är skit att vi inte har något lekland i närheten av Uddevalla. Alltså ett inomhuslekland! Man kanske skulle ha startat ett själv? Haha! Nä men jag vette sjutton vad man ska göra idag. Undra om man skulle ta sig till öppna förskolan? Hmm..får väl se. För jag hade ju tänkt få med mig Jesper med. SUCK vad regn är tråkigt!

Vi får väl åka ut till torp istället. Som vanligt. Där kan i alla fall Tindra få springa runt lite. För hon blir ju inte direkt roligt att ha att göra med när man är inne en hel dag. Vi måste ändå handla lite. Vi ska nog försöka storhandla lite tänkte jag. I alla fall så vi har för veckan ut. För jag orkar verkligen inte åka och handla varje dag. Speciellt inte nu när jag har så problem med fogarna. Nåja, då måste jag ju komma på vad vi ska äta resten av veckan också. Och med min fantasi går det mindre bra. Äääh snart skiter jag i detta.

Nu skiter jag i detta..orkar inte skriva mer. Man blir som sagt deprimerad av vädret.

Kommentarer
Postat av: mindy

Okidoki..får gå ut & titta i butikerna när jag orkar..Min rygg är små jobbig idag..har jätte ont..får hoppas att det blir bättre under dagen så man kan jobba..krma

2009-08-26 @ 09:46:14
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0