VARNING! Bildbomb påväg!

Ja detta inlägg kommer att bli en riktig bildbomb. Så jag kommer lägga upp bilder först, skriva sen. Dock förekommer vissa bildkommentarer under vissa av bilderna.

Bilder från streetcars fest på torp.




 

Detta var ju minst sagt lite uppkäftigt enligt mig, hehe. Men tufft var det!





Nissan silvia s15. Me like alot!!





Detta är fotat i en spegel. Denna gubben har alltså motivlack inne i taket på bilen! Det var riktigt tufft måste jag säga!



Motorhuven på samma bil.









Sånt skulle man haft i taket, haha!!



Vad är detta?



Jo, Sveriges mest tomma och användbara bagage TROTS att dom har baslåda..inte illa! Så skulle man gjort. Dom hade dessutom åkt hela vägen från Gotland till lilla Uddevalla, hehe. Riktigt snyggt gjort och hela bilen var väldigt clean!





Malin Anderssons drömbil. Ford mustang..muuuums!



Såhär ska det se ut i bagaget på en hummer ;)



Hummerns växelspaksknopp. Fick inte till någon bra bild på själva bilen, hehe. Skulle hålla i en barnvagn och en unge samtidigt..och när jag väl fick tid sprang folk ivägen så jag gav upp..





Sådär. Det var alla bilder som jag orkar lägga upp. Eller som kanske över huvud taget är värda att lägga upp. Har nog kommit fram till att jag inte ska bli någon bilfotograf direkt. Känner inte att någon bild säger mig "WOW vilken bild!" liksom. I alla fall inte stillastående bilar, if you know what I mean? Haha! För det är nu när jag kommer hem, kollar igenom bilderna och fixar lite som jag känner att, varför gjorde jag inte si eller så istället? Varför vinklade jag inte kameran åt andra hållet och exprimenterade? Men det är ju lite rookiemisstake eller vad jag ska kalla det. Och självklart lär man sig med tiden. Men nää..jag tröttnar rätt snabbt på att bara springa runt och fota bilar på en utställning. Jag vill ha lite mer fart. Eller kanske lite större bilar helt enkelt, hehe. Men vi får väl se. Nu är ju sommarn snart över så det lär ju inte bli många fler utställningar heller. Men i det stora hela är jag ändå nöjd med dessa bilder.

Det var inte speciellt lätt att fota heller. För jag hade en gnällig unge som verkligen börjar dissa vagnen. Nja inte riktigt så illa men hon börjar gnälla så fort vagnen står stilla och då vill hon ner och springa. Och när hon väl fick springa så blir hon ju som tokig och ska springa fram till alla bilar hon ser. Det känns ju inte direkt checkt att hon skulle ställa sig och pilla på bilarna. Nåja, sånt man får leva med helt enkelt.

Höll ju nästan på att glömma berätta om filmen! Inglorious Basterds. Den var GRYM! Han har verkligen lyckats alltså. Den var rolig men samtidigt rå. Och Brad Pitt gjorde sin roll klockrent tycker jag! Även om hans sydstatsdialekt kanske lät lite väl påhittad ibland, hehe. Men den är helt klart värd att se!

Nää nu ska jag kika runt lite innan jag ska krypa ner under täcket med min bok. Sov så gott Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

THihi. "paddans" rumpa ;).. (Volvonetics )

2009-08-27 @ 13:45:33
URL: http://maliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0