En liten lista..

Jaa, då har man precis kommit hem från handlingen. Tror att vi handlade på rekordtid idag, haha! Vi var väl hemmifrån max en halvtimme eller nått. Jag blev bara hungrig av att gå där inne men jag vet aldrig vad jag är sugen på. Jag kan vara supersugen på något ena dagen för att sedan, dagen efter, bara vill spy åt det. Nåja, nu får det bli hemmagjort skrovmål idag ändå. Ääh varför skulle jag ens skriva ett sånthär meningslöst inlägg? Här kommer listan..

Ros: Till..jag vet inte..jag har ingen att ge en ros till idag..
Ris: Inte det heller..bra dag idag, haha!
Humör: Relativt bra ändå..
Att göra: Tvätta, städa lite och laga mat.
Väder: Mulet
Hår: Ingen kommentar..men utsläppt..
Kläder: Mjukisar och ett linne
Smink: Nothing at all!
Saknad: Romröra..
Mat: Skrovmål
Vill ha: Pengar

Kommentarer
Postat av: Nina

ja vart köpte ja ljusen. inte den blekaste. är vanliga blockljus. sen köpte ja ståltråd och nummer på panduro, köpte kanel å stjärnarnis å torkade apelsiner å jagade gran S

2009-12-07 @ 14:16:51
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Kadri

hahaha jag vill ochså ha pengar och massor

2009-12-07 @ 18:37:39
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0